Neem contact met ons op

Wil je meer weten over de verzorging van je bloemen, de leveringen, je abonnement of betalingen? Of heb je een andere vraag? Neem dan contact met ons op. Wij zijn via allerlei kanalen bereikbaar. Stuur bijvoorbeeld een bericht via Facebook of Instagram. Natuurlijk kun je ook een e-mail sturen of even bellen. Wij helpen je graag!

Onze top 10 veelgestelde vragen

Je hebt tot zondagavond (23:59 uur) om wijzigingen aan te brengen. Dit kun je doen via jouw bloomon-account, door te bellen naar onze klantenservice op 07 848 06 89 of door te mailen naar [email protected]

Via www.bloomon.be/login kun je inloggen met je eigen e-mailadres en het wachtwoord dat je zelf hebt gekozen.

Ga naar www.bloomon.be/giftcard en maak een keuze aan de hand van je tegoed uit 3 formaten bloemen: small, medium of large. Vervolgens bepaal je hoe vaak je onze bloemen wilt ontvangen en kies je de dag van bezorging. Heb je giftcardtegoed ter waarde van één bos bloemen, vink dan maandelijks aan. Wanneer je gifttegoed op is, lopen je bezorgingen automatisch af. Je zit dus niet vast aan een abonnement. Vind je het leuk om na deze bezorgingen vaker onze bloemen te ontvangen? Dan kan dat natuurlijk! Hiervoor dien je een eigen betaalmethode toe te voegen onder ‘Betaalmethode’ in je persoonlijke bloomon-account.

Wij hebben er bewust voor gekozen om onze bloemen te laten samenstellen door bloemstylist Anton van Duijn, finalist van het TV programma ‘Hollands Beste Bloemstylist’. Wij willen uniek zijn, eruit springen, vernieuwen. Zonder onnodig bladgroen en goedkope opvulling. Voorspelbaar zijn we nooit. Wel verrassend, keer op keer.Om een indruk te krijgen van onze stijl, verwijzen we je graag naar onze Facebookpagina. Hierop kun je verschillende foto’s en voorbeelden vinden van onze wekelijkse bloemen.

Als je niet thuis bent, leveren wij je bloemen bij de buren. Wij laten je middels een SMS weten waar je bloemen zijn afgeleverd. Je kunt ook ‘voorkeursburen’ aanwijzen. Hier leveren we dan de bloemen wanneer jij niet thuis bent. Deze lievelingsbuur kun je aangeven tijdens je eerste bestelling of in je persoonlijke bloomon-account onder het kopje ‘Mijn account’ en 'opmerkingen voor de levering'. Onze bezorgers hebben altijd (extra) emmertjes bij zich, waar zij de bloemen in plaatsen indien ze bij jouw buren leveren. Zo komen de bloemen niet zonder water te staan.

Je kunt je leveradres wijzigen via je bloomon-account. Wanneer je naar het kopje 'mijn account' gaat, vind je jouw adresgegevens. Hierbij kun je aangeven welk adres bij je volgende levering(en) gewenst is. Is de bezorging eenmalig op een ander adres, vergeet dan niet het adres tijdig terug te zetten in je account. Houd er rekening mee dat je wijzigingen in je adres tijdig aan ons door dient te geven. Wanneer je levering op woensdag gepland staat, geldt zondagavond (23.59 uur) als deadline.

Wanneer jij je aanmeldt bij ons, ontvang je een persoonlijke link die je met je vrienden en familie kunt delen. Als zij via deze persoonlijke link ook een account bij ons aanmaken ontvangen zij een gratis vaas bij hun eerste bezorging. Jij wordt vervolgens beloond met een gratis bos. Onder het kopje 'Mijn account' vind je bij Betaalmethode hoeveel gratis bossen jij hebt gespaard. Het formaat van de bos kies je zelf in je persoonlijke account.

Bij je bestelling kies je het formaat van je bos. Vervolgens geef je aan wanneer en hoe laat je de bloemen wilt ontvangen. Later kun je altijd inloggen op je bloomon-account en in je bezorgschema wijzigingen aanbrengen. Zo kun je precies aangeven in welke weken je (geen) bloemen wilt ontvangen. Je abonnement kan elk moment gepauzeerd worden in je account of via onze klantenservice.

bloomon werkt direct samen met kwekers. Dit houdt in dat onze bloemen vers van het veld komen en daardoor lang houdbaar zijn. Bij de meeste klanten is dit ongeveer 2 weken. De houdbaarheid van de bloemen verschilt echter wel per bloemsoort en hoe je ze verzorgt. Soms moet je een paar bloemen er tussen uit halen, anderen gaan nog veel langer mee. Meer informatie en tips over onze bloemen kun je vinden op onze Facebookpagina, via onze nieuwsbrief en op het bloemenkaartje dat je bij de bloemen ontvangt.

bloomon levert in heel België op woensdagmiddag en avond, en op donderdag en vrijdag!

Stay tuned, volg ons op social media